Εισερχόμενες Υπηρεσίες

Εξυπηρέτηση Πελατών

Το 84% των καταναλωτών αναφέρουν ότι η εμπειρία που τους προσφέρει μια εταιρεία είναι εξίσου σημαντική με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. 

H Εξυπηρέτηση υφιστάμενων ή δυνητικών Πελατών είναι το κλειδί για τη βιώσιμη ανάπτυξη της επιχείρησή σας. Όλες οι εταιρείες πλέον αναγνωρίζουν ότι δεν αρκεί μια πώληση. Είναι απαραίτητο να έχεις κατανοήσει σε βάθος τις ανάγκες των πελατών και να χτίζεις μαζί τους μια μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης και αφοσίωσης.

Σχεδόν επτά στους δέκα θεωρούν ότι μια εξαιρετική εμπειρία που θα βιώσουν κατά την επαφή με μια εταιρεία, αυξάνει τις προσδοκίες τους από τις άλλες εταιρείες και brands.

Στην OneWay ξέρουμε να το κάνουμε αυτό σωστά και αποτελεσματικά. Η συνεχής υποστήριξη πριν και μετά την αγορά είναι η βάση της σχέσης που θα στηριχτεί μελλοντικά και η επόμενη πώληση. Αναλαμβάνουμε τη διαχείριση και υποστήριξη του πελατολογίου σας, βελτιώνοντας την εικόνα και τη σχέση με το κοινό σας, στοχεύοντας στην αύξηση της κερδοφορίας της επιχείρησης.

Διαχείριση eshop / Διαχείριση ιστοσελίδων

Γνωρίζεις ότι το 66% των καταναλωτών είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερο για ένα προϊόν ή υπηρεσία, αρκεί να βιώσουν μια καλή καταναλωτική εμπειρία;

 Η διαχείριση ενός e-shop είναι καθημερινή εργασία πλήρους απασχόλησης- δεν είναι μια αποσπασματική ενασχόληση για να εντάξετε στη διάρκεια της ημέρας σας.

Πολλοί είναι οι παράγοντες που συντελούν στην επιτυχία ενός eshop: από την αρχική κατασκευή του e-shop, την ευκολία στην πλοήγηση κατά την αγορά, έως το customization στις ανάγκες του πελάτη και οι after-sales στοχευμένες προσωποποιημένες υπηρεσίες και προωθητικές ενέργειες, συμπληρώνουν το παζλ για μια δομημένη διαχείριση.

Η αποτελεσματική διαχείριση των παραγγελιών και η στρατηγική των ενεργειών που θα εξασφαλίσουν τη θετική εμπειρία του πελάτη, αποτελούν το Α και το Ω της επιτυχίας. Εμπιστευθείτε την ομάδα της OneWay να χειριστεί τις καθημερινές λειτουργίες του e-shop σας, από τη διαχείριση παραγγελιών ως την διεκπεραίωσή τους. Αναλαμβάνουμε την εξ’ αποστάσεως διαχείριση του ηλεκτρονικού καταστήματος και σας εξασφαλίζουμε περισσότερο χρόνο, ώστε εσείς να επικεντρωθείτε στην ουσιαστική ανάπτυξη της επιχείρησή σας.

Διαχείριση Παραπόνων

Κάθε πελάτης που φεύγει είναι κατά 90% δώρο στον ανταγωνισμό.

H εξεύρεση πελατών είναι σημαντικό κεφάλαιο για μια εταιρεία, εξίσου σημαντική όμως είναι και η διατήρηση του υφιστάμενου πελατολογίου, παρότι η πλειονότητα των επιχειρήσεων φαίνεται να επικεντρώνεται μόνο στην εξεύρεση.

Οι ευχαριστημένοι πελάτες είναι η καρδιά της κάθε επιχείρησης. Η αποτελεσματική διαχείριση των παραπόνων είναι θεμελιώδης για την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών, μέσω του εντοπισμού αδυναμιών στις πολιτικές ή/και τις διαδικασίες της.

Οι έρευνες έχουν δείξει ότι η απόλυτη πλειοψηφία των πελατών που φεύγει (και δεν ξαναγυρίζει), το κάνει γιατί δεν εξυπηρετήθηκε σωστά ή γιατί η εταιρεία δεν χειρίστηκε καλά κάποιο παράπονο ή πρόβλημα που είχε.

Αφήστε μας να καταγράψουμε και να διαχειριστούμε με αντικειμενικότητα την πληροφορία, ώστε εσείς να επικεντρωθείτε στο να βελτιώσετε τα σημεία που τυχόν υστερείτε από τον ανταγωνισμό.

Τεχνική Υποστήριξη

Ο πελάτης της σημερινής εποχής έχει εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά σε σχέση με το παρελθόν, καθώς είναι καλύτερα ενημερωμένος, έχει άμεση πρόσβαση στην πληροφορία, είναι απαιτητικός και ανυπόμονος, εξοικειωμένος με την τεχνολογία, δικτυωμένος στα social media και έτοιμος να μοιραστεί τις εμπειρίες με το δίκτυό του- ιδίως αν αυτές δεν είναι καλές!

Η υπηρεσία Τεχνικής Υποστήριξης είναι καθοριστικής σημασίας κυρίως σε εταιρείες παροχής υπηρεσιών π.χ. Τηλεφωνίες, παρόχους Ενέργειας κλπ, καθώς ο βαθμός απόκρισης σε ένα πρόβλημα μπορεί να καθορίσει την αξιολόγηση και την εμπειρία του πελάτη με την εταιρεία.

Η υπηρεσία προσφέρει άμεση επικοινωνία του πελάτη με έναν σύμβουλο, που σκοπό έχει την καταγραφή του προβλήματος σε πρώτο επίπεδο και την παροχή οδηγιών για την αντιμετώπισή του. Με την άμεση αυτή επαφή, αφενός ο πελάτης ηρεμεί, καθώς νιώθει ότι κάποιος τον ακούει και διαχειρίζεται το πρόβλημά του και αφετέρου, του προσφέρονται άμεσες λύσεις ενεργοποιώντας τις απαιτούμενες τεχνικές υπηρεσίες, με σκοπό την άρση του προβλήματος.

Στην OneWay στόχος είναι να επιλύουμε όλα τα θέματα του πελάτη με σαφήνεια από τη πρώτη κλήση.

Έχει υπολογιστεί ότι ο ευχαριστημένος πελάτης θα συστήσει την επιχείρηση σε 2 ή 3 άτομα. Ο δε δυσαρεστημένος θα μιλήσει για εσάς σε μέσο όρο 8-10 και αυτά τα άτομα, θα αναπαράγουν την αρνητική πληροφορία σχεδόν σε άλλα τόσα.

Παραγγελιοληψία – Order Taking Services

Οι υπηρεσίες παραγγελιοληψίας ενδυναμώνουν την πιστότητα και στοχεύουν στη διατήρηση του πελατολογίου, προσφέροντας εξατομικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες, με νέους και κερδοφόρους τρόπους.

Εξυπηρέτηση 24/7 – Αναλαμβάνουμε την στελέχωση της γραμμής εξυπηρέτησης των πελατών σας, διασφαλίζοντας ότι δεν θα χάσετε καμία παραγγελία ή κάποια κρίσιμη πληροφορία.

Εξατομικευμένες Υπηρεσίες – Προσφέρουμε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας, με προσαρμοσμένη βάση δεδομένων (μέγεθος καταλόγου προϊόντων, τιμής και πρόσθετων χαρακτηριστικών), η οποία ενημερώνεται τακτικά σύμφωνα με τις απαιτήσεις των πελατών.

Υπηρεσίες λήψης παραγγελιών μέσω Διαδικτύου – Ενσωματώνουμε την ηλεκτρονική υπηρεσία λήψης παραγγελιών με τις υπηρεσίες λήψης παραγγελιών σε πραγματικό χρόνο. Έχουμε τη δυνατότητα να χειριζόμαστε μεγάλο όγκο σε οποιαδήποτε δεδομένη χρονική στιγμή.

Παραδόσεις Μηνυμάτων – Παρέχουμε παραδόσεις μηνυμάτων κειμένου, φαξ, email ή αρχεία με δυνατότητα λήψης.

Οι ειδικά εκπαιδευμένοι συνεργάτες μας είναι πάντα σε ετοιμότητα να σας βοηθήσουν σε ένα απόλυτα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών.

Κλείσιμο Ραντεβού Appointment Setting

Θέλετε να διευρύνετε τα κανάλια εύρεσης επιχειρηματικών ευκαιριών; Η διαδικασία κλεισίματος ραντεβού χρειάζεται τεχνογνωσία, μεθοδολογία και ταξινόμηση. Είναι χρονοβόρα διαδικασία και οι περισσότερες επιχειρήσεις δεν μπορούν να απασχολούν in house μια εξειδικευμένη ομάδα τηλεπωλήσεων.

Στην OneWay μπορούμε:

  • να δημιουργήσουμε αποτελεσματικά δυνητικούς πελάτες, να τους φιλτράρουμε και εάν ταιριάζουν με τα κριτήρια αναφοράς σας, οι ειδικοί μας στη ρύθμιση ραντεβού θα προχωρήσουν στην οργάνωση μιας συνάντησης μεταξύ σας,
  • να εξυπηρετήσουμε μια υπάρχουσα λίστα πελατών σας για τη διευθέτηση των ραντεβού των υπηρεσιών σας, πάντα με στόχο να αυξήσουμε τις πωλήσεις σας.

Ανεξάρτητα από το πεδίο της εξειδίκευσής σας, τα ραντεβού του τηλεφωνικού σας κέντρου αποτελούν ένα σημαντικό κεφάλαιο στην ευρύτερη πλατφόρμα εξυπηρέτησης των πελατών σας, καθώς επίσης και στη διαμόρφωση της εμπειρίας του πελάτη με την εταιρεία.

Προσφέρουμε υπηρεσίες κλεισίματος ραντεβού για κάθε κλάδο, συμπεριλαμβανομένων:

  • Φροντίδα Υγείας
  • Λιανικό Εμπόριο
  • Ασφάλειες
  • Χρηματοοικονομικές υπηρεσίες
  • Άλλοι κλάδοι όπως Ξενοδοχεία, Εκπαίδευση κλπ.