Διαχείριση e-shop / ιστοσελίδων

Διαχείριση eshop / Διαχείριση ιστοσελίδων

Γνωρίζεις ότι το 66% των καταναλωτών είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερο αν τους προσφέρεται μια καλή καταναλωτική εμπειρία;
Η διαχείριση ενός e-shop είναι καθημερινή εργασία πλήρους απασχόλησης- δεν μπορεί να είναι μια αποσπασματική ενασχόληση. Από τη διαχείριση των παραγγελιών έως την εμπειρία πελάτη, που ξεκινάει από την κατασκευή του e-shop, την ευκολία στην πλοήγηση κατά την αγορά, έως το customization στις ανάγκες του πελάτη και σε after-sales στοχευμένες personalized υπηρεσίες, αποτελεί το α και το ω της επιτυχίας.
Δεν είναι καλύτερο λοιπόν να εμπιστευθείτε αυτή τη δουλειά σε ειδικούς;
Αφήστε την ομάδα της OneWay να χειριστεί τις καθημερινές σας λειτουργίες του e-shop σας, από τη διαχείριση παραγγελιών ως την εκπλήρωσή τους.
Αναλαμβάνουμε την εξ’ αποστάσεως διαχείριση του ηλεκτρονικού καταστήματος και σας εξασφαλίζουμε περισσότερο χρόνο για να επικεντρωθείτε στην ουσιαστική ανάπτυξη της επιχείρησή σας.

Διαχείριση Παραπόνων

Σχεδόν επτά στους δέκα θεωρούν ότι μια εξαιρετική εμπειρία που θα βιώσουν κατά την επαφή με μια εταιρεία, αυξάνει τις προσδοκίες τους από τις άλλες εταιρίες και brands.
Οι ευχαριστημένοι πελάτες είναι η καρδιά της κάθε επιχείρησης. Η αποτελεσματική διαχείριση των παραπόνων είναι θεμελιώδης για την παροχή ποιοτικών υπηρεσιών και αποτελεί ουσιαστικό μηχανισμό τροφοδότησης των πελατών προς μια επιχείρηση με σκοπό τον εντοπισμό αδυναμιών στις πολιτικές και τις διαδικασίες της.
Αφήστε μας να φιλτράρουμε με αντικειμενικότητα και να διαχειριστούμε με ψυχραιμία την πληροφορία, ώστε εσείς να επικεντρωθείτε στο να βελτιώσετε τα σημεία που υστερείτε από τον ανταγωνισμό.

Τεχνική Υποστήριξη

Ο πελάτης της σημερινής εποχής έχει εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά σε σχέση με το παρελθόν, καθώς είναι καλύτερα ενημερωμένος, έχει άμεση πρόσβαση στην πληροφορία, είναι απαιτητικός και ανυπόμονος, εξοικειωμένος με την τεχνολογία, δικτυωμένος στα social media και έτοιμος να μοιραστεί τις εμπειρίες με το δίκτυό του- ιδίως αν αυτές δεν είναι καλές!
Η υπηρεσία της τεχνικής υποστήριξης προσφέρει άμεση επικοινωνία με έναν σύμβουλο μας, που σκοπό έχει την καταγραφή του προβλήματος σε πρώτο επίπεδο και την παροχή συμβουλών για την αντιμετώπιση του. Ο πελάτης ηρεμεί, νιώθει ότι κάποιος τον ακούει και διαχειρίζεται το πρόβλημά του.
Στη συνέχεια ενεργοποιούμε τις απαιτούμενες υπηρεσίες υποστήριξης με σκοπό την άρση του προβλήματος. Στόχος μας είναι να επιλύουμε όλα τα θέματα του πελάτη με σαφήνεια από τη πρώτη κλήση.

Παραγγελιοληψία – Order Taking Services

Οι υπηρεσίες παραγγελιοληψίας ενδυναμώνουν την πιστότητα και στοχεύουν στη διατήρηση του πελατολογίου, προσφέροντας εξατομικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες, με νέους και κερδοφόρους τρόπους.
Εξυπηρέτηση 24/7 – Αναλαμβάνουμε την στελέχωση της γραμμής εξυπηρέτησης των πελατών σας, διασφαλίζοντας ότι δεν θα χάσετε καμία παραγγελία.
Εξατομικευμένες Υπηρεσίες – Προσφέρουμε υπηρεσίες υψηλής ποιότητας στον πελάτη σας, με προσαρμοσμένη βάση δεδομένων οποιουδήποτε μεγέθους καταλόγου προϊόντων και περιγραφής, τιμής και πρόσθετων χαρακτηριστικών, η οποία ενημερώνεται τακτικά σύμφωνα με τις απαιτήσεις των πελατών.
Υπηρεσίες λήψης παραγγελιών μέσω Διαδικτύου – Ενσωματώνουμε την ηλεκτρονική υπηρεσία λήψης παραγγελιών με τις υπηρεσίες λήψης παραγγελιών σε πραγματικό χρόνο. Έχουμε τη δυνατότητα να χειριζόμαστε μεγάλο όγκο σε οποιαδήποτε δεδομένη χρονική στιγμή.
Παραδόσεις Μηνυμάτων – Παρέχουμε παραδόσεις μηνυμάτων κειμένου, φαξ, email ή αρχεία με δυνατότητα λήψης.
Οι ειδικά εκπαιδευμένοι συνεργάτες, μας είναι πάντα σε ετοιμότητα να σας βοηθήσουν σε  απόλυτα ασφαλές περιβάλλον συναλλαγών.

Κλείσιμο Ραντεβού Appointment Setting

Μέσα από την μακροχρόνια εμπειρία μας μπορούμε να αναγνωρίσουμε πόσο χρονοβόρα είναι η διαδικασία κλεισίματος ραντεβού για μια επιχείρηση. Το κλειδί στις υπηρεσίες κλεισίματος ραντεβού είναι η εύρεση ενός αξιόπιστου παρόχου που θα σας παρέχει αυτή την υπηρεσία με σκοπό να ελέγχετε εσείς τα ραντεβού σας και να μη σας ελέγχουν εκείνα. Ανεξάρτητα από το πεδίο της εξειδίκευσής σας, τα ραντεβού του τηλεφωνικού σας κέντρου αποτελούν ένα κρίσιμο στοιχείο της πλατφόρμας εξυπηρέτησης των πελατών σας και τη πύλη για την απόκτηση αυξημένων εσόδων.
Προσφέρουμε υπηρεσίες κλεισίματος ραντεβού για κάθε κλάδο, συμπεριλαμβανομένων:

  • Φροντίδα υγείας
  • Λιανικό εμπόριο
  • Ασφάλειες
  • Χρηματοοικονομικές υπηρεσίες

Άλλοι κλάδοι. Ξενοδοχεία, εκπαίδευση, μάρκετινγκ.