success

Οι υπηρεσίες μας

«Το Customer Experience είναι το αθροιστικό αποτέλεσμα πολλαπλών στιγμών επαφής κατά τη διάρκεια της σχέσης ενός πελάτη με μια επιχείρηση» (Forbes)

Ο σχεδιασμός των βημάτων της θετικής εμπειρίας του καταναλωτή με ένα brand είναι βασικός παράγοντας για την εδραίωσή του και αποτελεί το βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα μιας επιχείρησης. Πρόκειται για ένα συνδυασμό στρατηγικής, διαδικασιών, τεχνολογιών και κυρίως ανθρώπων που ενδυναμώνουν τη σχέση του πελάτη με την εταιρεία, με βασικό στόχο την αύξηση των Πωλήσεων.

Στην OneWay παρέχουμε μια σειρά καινοτόμων υπηρεσιών που εξασφαλίζουν τη βέλτιστη εμπειρία για το πελατολόγιό σας, παρέχοντας όλους τους αποδεδειγμένα αποτελεσματικούς τρόπους να έρθουμε σε άμεση επαφή με αυτό.

Εισερχόμενες Υπηρεσίες

ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ

Το 84% των καταναλωτών αναφέρουν ότι η εμπειρία που τους προσφέρει μια εταιρεία είναι εξίσου σημαντική με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της. 

H Εξυπηρέτηση υφιστάμενων ή δυνητικών Πελατών είναι το κλειδί για τη βιώσιμη ανάπτυξη της επιχείρησή σας. Όλες οι εταιρείες πλέον αναγνωρίζουν ότι δεν αρκεί μια πώληση. Είναι απαραίτητο να έχεις κατανοήσει σε βάθος τις ανάγκες των πελατών και να χτίζεις μαζί τους μια μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης και αφοσίωσης.

Σχεδόν επτά στους δέκα θεωρούν ότι μια εξαιρετική εμπειρία που θα βιώσουν κατά την επαφή με μια εταιρεία, αυξάνει τις προσδοκίες τους από τις άλλες εταιρείες και brands.

Στην OneWay ξέρουμε να το κάνουμε αυτό σωστά και αποτελεσματικά. Η συνεχής υποστήριξη πριν και μετά την αγορά είναι η βάση της σχέσης που θα στηριχτεί μελλοντικά και η επόμενη πώληση. Αναλαμβάνουμε τη διαχείριση και υποστήριξη του πελατολογίου σας, βελτιώνοντας την εικόνα και τη σχέση με το κοινό σας, στοχεύοντας στην αύξηση της κερδοφορίας της επιχείρησης.

Διαχείριση e-shop / ιστοσελίδων

Γνωρίζεις ότι το 66% των καταναλωτών είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν περισσότερο για ένα προϊόν ή υπηρεσία, αρκεί να βιώσουν μια θετική καταναλωτική εμπειρία;

Διαχείριση Παραπόνων

Κάθε πελάτης που φεύγει είναι κατά 90% δώρο στον ανταγωνισμό.

Τεχνική Υποστήριξη

Η υπηρεσία Τεχνικής Υποστήριξης είναι καθοριστικής σημασίας κυρίως σε εταιρείες παροχής υπηρεσιών π.χ. Τηλεφωνίες, παρόχους Ενέργειας κλπ, καθώς ο βαθμός απόκρισης σε ένα πρόβλημα μπορεί να καθορίσει την αξιολόγηση και την εμπειρία του πελάτη με την εταιρεία.

Παραγγελιοληψία

Οι υπηρεσίες παραγγελιοληψίας ενδυναμώνουν την πιστότητα και στοχεύουν στη διατήρηση του πελατολογίου, προσφέροντας εξατομικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες, με νέους και κερδοφόρους τρόπους.

Κλείσιμο Ραντεβού

Η διαδικασία κλεισίματος ραντεβού χρειάζεται τεχνογνωσία, μεθοδολογία και ταξινόμηση.
Εξερχόμενες Υπηρεσίες

ΠΩΛΗΣΗ & ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΚΑΙ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ

Δεν είναι τυχαίο ότι η OneWay αποτελεί το κύριο κανάλι Πωλήσεων για κάποιες από τις μεγαλύτερες εταιρείες στην Ελλάδα, κατέχοντας σε περιπτώσεις ακόμη και το 40% του όγκου των Πωλήσεών τους.

Οι υπηρεσίες τηλεφωνικών Πωλήσεων μπορούν να αυξήσουν σημαντικά τις Πωλήσεις σας και τα έσοδά σας, είτε στοχεύοντας στο υφιστάμενο πελατολόγιό σας είτε δημιουργώντας μια βάση νέων δυνητικών πελατών, αυξάνοντας το μερίδιο αγοράς.

Θεωρητικά, αυτό μπορούν να σας το υποσχεθούν αρκετοί. Ωστόσο, στην OneWay αυτό που κάνει ουσιαστικά τη διαφορά είναι ότι ξέρουμε πως να προσφέρουμε εξατομικευμένες λύσεις για το πελατολόγιό σας, χτίζοντας μια μακροχρόνια σχέση εμπιστοσύνης. Μέσω καινοτόμων εργαλείων και διαδικασιών, γνωρίζουμε αφενός τις ακριβείς ανάγκες του κάθε πελάτη, και αφετέρου ξέρουμε πως να παρακάμψουμε κάθε εμπόδιο από τον ανταγωνισμό για να πετύχουμε τον στόχο Πωλήσεων.

Ανάπτυξη και Διαχείριση Πελατολογίου

Η διατήρηση και η ανάπτυξη του πελατολογίου είναι ο κορμός στη στρατηγική βιωσιμότητας και ανάπτυξης μιας εταιρείας.

Lead Generation

Tο Lead generation είναι η διαδικασία πρόκλησης ενδιαφέροντος στο χρήστη για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μιας επιχείρησης μέσα από inbound ενέργειες digital marketing.

Έρευνες Ικανοποίησης Πελατών

Οι έρευνες είναι ζωτικής σημασίας για την κατανόηση και τη βελτίωση των λειτουργιών της εταιρείας σας, καθώς αποτυπώνουν το επίπεδο ικανοποίησης των πελατών σας.

Υπηρεσίες Υποστήριξης Courier

Συνεργαζόμαστε με όλες τις αξιόπιστες εταιρείες courier για τις αποστολές των πελατών μας, ακόμη και σε απομακρυσμένους προορισμούς.
Άλλες Υπηρεσίες

CUSTOMER SUPPORT

Η ψηφιακή τεχνολογία και η καινοτομία δημιουργούν ευκαιρίες για τη βελτίωση της ζωής των ανθρώπων και τη διαμόρφωση ενός καλύτερου μέλλοντος. Για τον λόγο αυτό, οι άνθρωποι πρέπει να τεθούν στο επίκεντρο της διαδικασίας.

Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να σχεδιάσουν εμπειρίες που καθιστούν την τεχνολογία πιο προσιτή και ανθρώπινη, και να εστιάσουν σε αυτό που πραγματικά έχει σημασία, όχι μόνο για τους πελάτες, αλλά και τους ανθρώπους τους, για να μπορέσουν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη τους.

Η στελέχωση θέσεων Εργασίας (Recruitment Support Services), η χρήση άμεσης διαδικτυακής συνομιλίας (Live Chat) και η διεκπεραίωση Back Office υπηρεσιών από εξειδικευμένους επαγγελματίες αποτελούν υπηρεσίες-κλειδιά που εδώ στην OneWay μπορούμε να προσφέρουμε για την επιχείρησή σας.

Στελέχωση Θέσεων - Recruitment support services

Η αποτελεσματική στελέχωση μιας επιχείρησης δεν αποτελεί απλά μία από τις σημαντικότερες λειτουργίες της Διεύθυνσης Ανθρώπινου Δυναμικού, αλλά και έναν από τους καθοριστικότερους παράγοντες που επηρεάζουν την απόδοση της επιχείρησης.

Υπηρεσίες Ζωντανής Διαδικτυακής Συνομιλίας - Live Chat

Οι νέες τάσεις και αλλαγές στο ηλεκτρονικό εμπόριο καθιστούν την ψηφιακή εμπειρία του πελάτη εξαιρετικά σημαντική για τις επιχειρήσεις.

Back Office Processing

Για την άρτια διεκπεραίωση των back office λειτουργιών μιας επιχείρησης απαιτείται χρόνος και χρήμα.

Τηλεοπτικές παραγωγές

Η OneWay αναλαμβάνει τον σχεδιασμό, την παραγωγή Telemarketing εκπομπών καθώς και την κατανομή των προβολών σε διαφορετικά κανάλια.
5060000+
ΚΛΗΣΕΙΣ ΤΟ ΧΡΟΝΟ
2000
ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΕΣ ΚΛΗΣΕΙΣ

innovation

Η τεχνολογία μας

Ζώντας το αύριο, σήμερα η OneWay επένδυσε στην προηγμένη τεχνολογία, δημιουργώντας το πλέον ασφαλές, ποιοτικό και αξιόπιστο περιβάλλον για τους πελάτες της.

Η OneWay διαθέτει εξελιγμένη υποδομή που πληροί όλες τις προδιαγραφές ασφαλείας και τις μεθόδους σύγχρονης τεχνολογίας. Βασιζόμενο σε τεχνολογίες Citrix Virtualization, HP Networking και Dell Hardware, οι υποδομές της μπορούν να δεχτούν έως 100 απομακρυσμένα σημεία, να υποστηρίξει 500 Agents και περισσότερες από 1.500 ταυτόχρονες κλήσεις. Η διασύνδεση όλων των υποκαταστημάτων της OneWay πραγματοποιείται με διπλούς δρόμους βασισμένους σε διαφορετικά μέσα, με κύριο μέσο την οπτική ίνα, και εναλλακτικά μέσα το χαλκό και τη σταθερή ασύρματη πρόσβαση, διασφαλίζοντας τη συνεχή και απρόσκοπτη λειτουργία τους, εκμεταλλευόμενοι παράλληλα τεχνολογίες όπως QoS και ΟSPF για τη μέγιστη εκμετάλλευση και απόδοση των κυκλωμάτων αυτών.

Οι τηλεπικοινωνιακές υποδομές της OneWay βασίζονται σε σύγχρονες τεχνολογίες όπως Voice Over IP, Predictive Dialer, Advanced Queueing, Skill Based Routing, Call Recording, Call Monitoring, Real Time Monitoring κ.λ.π, επιτυγχάνοντας τη μέγιστη απόδοση των πόρων της εταιρίας και τη μέγιστη εκμετάλλευση των τηλεπικοινωνιακών της υποδομών και διασφαλίζοντας ταυτόχρονα υψηλής ποιότητας υπηρεσίες προς τους πελάτες και συνεργάτες της. Η σχεδίαση των υποδομών της είναι τέτοια ώστε να επιτρέπει την εύκολη και άμεση επέκταση και αναβάθμιση των πόρων των συστημάτων της χωρίς κάποιον πρακτικό ή θεωρητικό περιορισμό.

Enjoy Our Amazing Projects

case studies